Стандарт ISO 20000 – надійні IT-послуги


iso-20000

Сьогодні в українському бізнесі настав час технологічних змін. Він зумовлений різними економічними чинниками, і передбачає прийняття рішень, які стосуються стандартизації у компаніях. Для компаній, які працюють з IT-ресурсами гостро стоїть питання якості, економії та прозорості в управлінні бізнесом. Система управління IT-послугами ( ISO/IEC 20000 ) пропонує найсучасніші та ефективні комплексні рішення, які допомагають забезпечити високий рівень функціонування та обслуговування внутрішніх і зовнішніх клієнтів.

Стандарт ISO 20000 регулює процеси фінансування та звітності по IT-сервісах, звітність під час управління сервісами, процеси управління інформаційною безпекою, позаштатними ситуаціями, змінами і версіями. Підхід за такими критеріями підтверджує зобов’язання організації надавати надійні IT-послуги.

Система управління IT-послугам тісно пов’язана зі системою менеджменту якості, та стандартом з інформаційної безпеки. Це дозволяє створити базу для розвитку всіх процесів у Вашій компанії та підвищити ступінь задоволеності споживачів.

 

 

Впровадження та сертифікація системи ISO 20000 надає такі переваги:

  • Підвищення продуктивності за рахунок зниження витрат;
  • Використання методів роботи IT-індустрії, які визнані у світі;
  • Зниження ризиків ;
  • Гармонійність можливостей IT-сервісів та цілей бізнесу;
  • Прогнозування розвитку IТ-сервісів в компанії;
  • Високий рівень довіри до постачальника IТ-послуг.